Вие вече сте създали своя онлайн магазин или имате физически магазин с ПОС ситема и искате да рекламирате своите продукти. Един от най-лесните начини е като създадете своя бизнес страница във фейсбук. В тази статия ще ви дадем няколко полезни съвета за това какво съдържание е препоръчително да публикувате.
Това е най-честата грешка на търговците. Вече имате онлайн или офлайн бизнес, създали сте своя фейсбук страница и вече имате последователи. Това не трябва да ви насърчава да заливате аудиторията с безмислена информация. Никога не публикувайте, само защото трябва да има нещо ново на стената ви. Няма правило, което да ви забранява или насърчава да публикувате определен брой пъти. Това може да бъде ежедневно, например поствате резултати от игра, която сте организирали за клиентите си. В противен случай, ежедневното публикуване може да се окаже фатално за интереса на вашите фенове. Една от най-добрите стратегии е да поствате поне веднъж седмично, а ако имате възможност 3 пъти.
Публикувайте интересна и забавна информация, защото хората не посещават фейсбук с цел покупка, а да се забавляват. Но не забравяйте, че фейсбук е и място, на което хората споделят полезна информация. Ето защо публикувайте и споделяйте статии, които са полезни за вашите потребители и в същото време са свързани с вашия бранш.
Статистически е доказано, че снимките получават повече харесвания (лайкове) във фейсбук отколкото постовете, същото се отнася и за видеата. Хората обичат да получават информацията под формата на филмче. Спестява време и е интересно, освен това е много по-лесно да преразкажеш нещо, което си чул, отколкото прочетеното.
Определете най-подходящите дни, в които да публикувате. В статията "Как да продавам в социалните мрежи" си говорихме за това, че е от изключителна важност да определите кои са вашите клиенти и какви фенове в социалните мрежи таргетирате. Ако вашите последователи са предимно млади хора на възраст между 18-24 години, то е доказано, че най-много време прекарват във фейсбук в 9 и 10 вечерта. Но ако вашата аудитория са майки с малки деца, то най-подходящото време да публикувате е вечер и през уикендите. Ето защо има значение да определите кои са вашите потенциални клиенти, за да знаете кога е най-подходящо да достигнете до тях чрез публикации.
Взаимодействайте с вашите последователи на бизнес страницата си. Не е достатъчно да им предоставяте само информация за вашия продукт или бранд, задавайте въпроси, които, разбира се, са свързани с вашия продукт, така ще получите обратна връзка от потенциалните си клиенти. Какви нови цветове биха искали да добавите към вашата гама, нова функционалност или очаквани отстъпки. Не се притеснявайте ако получите негативни коментари, това все пак показва ангажираност от страна на конкретните потребители, а и така ще знаете какви подобрения трябва да направите.
Може да ви се струва глупаво и изтъркано, но всъщност почти всеки обича тези неща и не пропуска да ги погледне, ето защо когато не сте подготвили статия или видео, заложете на интересна снимка с вдъхновяващ цитат.
Можете да направите страхотна фейсбук кампания, без да е нужно да подарявате iPad или друг скъп подарък. Просто трябва да имате добра идея, която да предизвика Wow Ефект. Вижте камнията на Corona Light, която показва снимка на всеки, който е харесал страницата й във фейсбук, на своя дигитален билборд на Таймс скуеър.
Предстоят коледни и новогодишни празници и всеки обича да пазарува, но най-много обича да пазарува с отстъпки. Ето защо е чудесна идея да обвържете вашата кампания с наближаващите празници. Можете да предложите различни отстъпки и ваучери за намаление за вашите продукти, ако хората споделят или харесат страницата ви.
Това са само част от фейсбук стратегиите за успешна бизнес страница, но са работещи стратегии. Старайте се да се придържате към тях и гарантирано, трафикът към вашата фейсбук бизнес страница ще се увеличи.
Източници:
Заглавна снимка: Pixabay.com
1-ва снимка в статия: Pixabay.com