Как да настроите пощенските си кутии към сайта Ви, така че те да не заемат никакво място на сървъра

За да може да разполагате с по - голямо дисково пространство до (15 GB) за вашите пощенски кутии може да се възползвате от безплатната услуга на GMAIL поща да изтегляте и управлявате вашите пощенски кутии посредством
 


 
Безплатна доставка и рекламации: Съвети как да започнете

“Безплатна доставка и рекламации” Това си мечтае да види всеки клиент, защото ако продуктът не му хареса, той има възможност да го върне обратно.
 
Как влияе ценообразуването на продажбите?

Искате да правите пари, затова стартирате бизнес. Независимо дали ще продавате услуга или продукт, Вие трябва да поставите цена на това, което продавате в момента.
 
Не правете тези 7 грешки във Вашия онлайн бизнес

Създаването на онлайн бизнес може да бъде трудна задача особено, ако сте още в началото. Но дори и сега да стартирате електронен бизнес, това не означава, че трябва да грешите. Един известен цитат гласи: “Само глупавият се учи от собствените си грешки. Ум
 
8 стъпки за успешен видеоклип за Вашия бизнес

Ако една снимка струва колкото хиляди думи, то на колко се равнява един видеоклип? С един видеоклип може да изпратите послание, за което бихте използвали милион думи, а всъщност да не изричате нищо. Когато
 
Как да изградим бранд в 5 лесни стъпки?

Създаването на марка (бранд) е начин, чрез който клиентите да свързват Вашите продукти или услуги с Вашата компания. Брандирането не се състои само в това да си създадете лого. Чрез марката изграждате имидж, представяте основните ценности на компанията и
 
Спечелете си застъпници

Превръщането на клиенти в застъпници на една марка не е само НАУКА, а може да се превърне в реалност. Хората обичат да изтъкват своята принадлеж
 
Доволен персонал = доволни клиенти

Изграждането на лоялност не се състои само в това да се убедите, че Вашите клиенти харесват Вашия бизнес и продуктите, които предлагате. Тук ще Ви разкажем защо лоялните клиенти се печ
 
Персонализирането е сила

Персонализацията днес се превръща в огромна сила, с която Вие можете да радвате клиентите си и да привличате нови такива. Добавяйки малки персонални докосвания в кореспонденцията Ви с