Успешен онлайн магазин

изработка на печеливш онлайн магазин

В интернет има много онлайн магазини. Някои обаче печелят, а други не. Защо някои магазини са по-успешни от други? Какво се крие зад техния успех?

Част от онлайн магазините разчитат на реклама, други на социалните мрежи, трети на SEO оптимизацията. Истината обаче е, че можете да вложите много пари в реклама, да имате магазин с невероятно много посетители, но те да не купуват, а в същото време много по-малко популярен сайт да има по-високи продажби от вашите. Професионланата работа изисква професионално присъствие във всеки един тези три канала- Реклама, Социални мрежи и SEO оптимизация.

Факторите, които влияят на потребителите, са много.&

Още в самото начало, преди още той дори да бъде започнат, трябва да си отговорите на няколко много важни въпроса:

  •  Кои са моите потенциални клиенти?
  •  Какво харесват те?
  •  Кои са основните ми конкуренти?
  •  Къде ценово се намирам с моите оферти спрямо конкуренцията?
  •  Как да структурирам категориите, продуктите и информацията?
  •  Как да представя максимално ясно и представително информацията за продуктите?
  •  Какъв е цикълът на покупка за моя тип продукти?

Отговорът на тези въпроси трябва да залегне след това в цялостната концепция при изграждането на информацията и избора на продукти, които ще публикуваме, както и техните цени.

Има продукти, които се купуват импулсивно – например модна рокля има и такива, при които преди покупката потребителите извършват щателно проучване – като например мобилен телефон. Във втория случай потребителите първо ще разгледат моделите, които попадат в сферата на техния интерес – да кажем поне 4.6 инчов дисплей и операционна система Android, ще сравнят процесорите, паметта и т.н. След това ще си изберат 2-3 модела и ще прочетат всички ревюта, които намерят за тях. Ще проверят във форумите, блоговете и ако имат приятели с такъв модел, ще се допитат до тях.

След като вече са решили какъв ще бъде конкретния продукт, те просто ще напишат неговия модел в Google и ще го поръчат от този магазин, който предлага най-добрата цена (в някой случай това може да бъде най-бързата доставка, по-добрия имидж на фирмата, допълнителни екстри, които ще получат към продукта и т.н.).


‹ Назад