Нов регламент GDPR за онлайн търговците

Както вече много от интернет предприемачите знаят, влиза в сила новата европейска директива целяща да уеднаквят процедурите за обработването на лични данни и да регламентират движението им в границите на ЕС ( GDPR ). 

В нея се набляга на сигурноста при обработката на личните данни на вашите клиенти. Регламентът бе приет през 2016 г., но влиза в сила през 25 май 2018 година. До тази дата всички администратори на лични данни трябва да оптимизират своите процедури по обработване на лични данни спрямо новите изисквания.

Ние от MAXCART следим отблизо регламента и сме започнали с няколко ъпдейта по платформата, чрез които да бъдат изпълнени изискванията по европейската директива от страна на платформата за обработка на данните.

Първия ъпдейт, който беше изършен в платформата за онлайн магазини е във формуляра за поръчка  от вашите клиенти са добавени две нови задължителни отметки с които клиента трябва да се съгласи преди да поръча:

"Прочел съм и съм съгласен с общите условия за ползване на сайта" и "Съгласен съм с обработката на личните ми данни". 

Ъпдейтите продължават. При новости по темата ще актуализираме тази статия.
 

Повече информация за регламента можете да прочетете тук:

https://www.icn.bg/bg/blog/polezno/gdpr/

РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2016/679 НА ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАРЛАМЕНТ И НА СЪВЕТА

Общ регламент за защита на личните данни

Десет практически стъпки за прилагане на Общия регламент за защита на данните/ Бюлетин КЗЛД м. януари