Създайте красив онлайн магазинонлайн магазин

Най-важната част от всеки онлайн магазин са страниците, на които са разположени продуктите. Вашият магазин трябва да има подходящи заглавия на продуктите, описания, снимки и дизайн на страницата. Така Вашите клиенти ще се ориентират по-лесно в сайта и пазаруването от Вашия магазин ще става по-лесно.

Когато клиентите стигнат до страницата с продуктите, трябва да им се прииска да си купят нещо. Ако разглеждайки Вашия магазин, потребителят си каже “Да, имам нужда от този продукт”, значи сте успели да привлечете нов клиент. За да си казват това клиентите, трябва да ги привлечете с привлекателни продуктови заглавия и описания и ясни професионални снимки.

Добрите практики

Нека обърнем внимание първо на заглавията на продуктите във Вашия магазин - те трябва да са кратки и описателни - най-добре да са до 70 знака. Имайте предвид, че когато клиентът е решил да си купува нещо, неговото търсене ще бъде много специфично. Ако в полето за търсене потребител въведе “блуза”, той най-вероятно не е влязъл в сайта с идеята да пазарува, а по-скоро да разглежда. Ако обаче търси нещо по-конкретно например “розова блуза с къс ръкав”, тогава можете да сте сигурни, че този човек е готов да купи нещо, стига да отговаря на неговите критерии.

Добавянето на характеристики в заглавието на Вашия продукт винаги е от полза. Някои собственици на онлайн магазини избират да направят отделен артикул за един продукт, който се предлага в различни цветове. Например, ако предлагат блуза в червен, бял и черен цвят, те правят отделен артикул за всеки един от тях - бяла блуза, червена блуза и черна блуза. Не казваме, че това е грешно, но, ако искате да избегнете задръстване на Вашия сайт е по-добре да създадете артикул “блуза”, при който клиентът има опцията за избор между няколко цвята.

уебсайтОт голяма важност е употребата на ключови думи, които отличават Вашия продукт от останалите подобни такива. Поставяйте тези ключови думи в началото на заглавието, за да се открои спецификата на артикула. Например заглавието “Бродиран вълнен дамски пуловер” е много по-добър избор, отколкото само “Пуловер”, тъй като е по-описателно и дава конкретен резултат, който изкарва Вашия сайт на по-предна позиция при търсене.

Тъй като заглавията на артикулите Ви са ценни за Вас и са предназначени за описателното представяне на продуктите, избягвайте да поставяте марката си в началото на заглавието, за да не губите ценно пространство. Единствено изключение от това правило може да се направи, ако марката е известна и търсена. Така че, най-добре избирайте творчески и описателни заглавия, които съдържат ключови думи, за да получавате по-добри резултати при търсене.

Друг важен момент, върху който трябва да се съсредоточите е описанието на отделните продукти. Информацията, която помествате в описанието може да помогне или да затрудни Вашите продажби. Този текст трябва да съдържа цялата необходима информация, с която да опишете максимално добре Вашия продукт и неговите характеристики. Важно е там да има актуална информация, която да не се разминава по никакъв начин с реалния продукт, тъй като едно подвеждащо описание със сигурност ще разочарова поне един клиент, който ще изгубите. Затова се уверете, че сте изготвили изчерпателно описание за всеки един от предлаганите артикули, като използвате между 250 и 1000 думи.

Запомнете, че не бива да дублирате описанието на Вашите продукти. Когато избирате какво да напишете за даден артикул, пишете го индивидуално за всеки един поотделно и в никакъв случай не копирайте това, което производителят е написал в неговия сайт. Ако решите да използвате готов такъв текст, постарайте се да го коригирате като включите и авторски елементи, за да го направите уникален и да помага за Вашия SEO. В това описание можете да включите информация за външния вид на продукта, предназначението му, спецификации като например размер, дори може да напишете кой и кога го е изобретил, ако смятате, че по този начин ще заинтригувате Вашите клиенти. Това описание е най-добре да стои под видимата част на сайта, така че, когато клиентът влезе във Вашия магазин да види първо една добра снимка на продукта и ако тя го заинтригува, той да се придвижи напред и да прочете информацията, която Вие сте поместили за съответния продукт.e-commerce

Хората се поддават на визуалното и в същото време вниманието им трудно се задържа, особено онлайн. Ако изображението, което вижда потребителя не го впечатлява, то след по-малко от 5 секунди ще сте изгубили напълно вниманието на този човек и той най-вероятно ще напусне Вашия сайт. Това означава, че трябва да имате наистина добри фотографии на продуктите. Те трябва да са чисти, ясни и достатъчно големи, за да се видят лесно. След като имате такива снимки ще привлечете клиентите да прочетат и описанието на продукта, което от своя страна има за цел да убеди клиента, че това му трябва и той ще си го купи!

И не забравяйте, независимо дали имате онлайн магазин или физически магазин (търговски обект), или и двете винаги обръщайте внимание на представянето на продуктите ви. Привлечете клиентите си с атрактивни предложения, на които те не могат да устоят.

 


‹ Назад