Настройки на сайта

MAXCART WIZZARD

Административен панел → Настройки на сайта → Настройки

Ние сме извадили най-важната информация за вас и вашия бизнес, която трябва да попълните, за да стартирате вашия бизнес

Когато се регистирате и получите достъп до вашия административен панел, можете веднага да попълните данните си в Wizzard, който ще обнови информацията ви автоматично навсякъде във вашия уебсайт. Попълнете полетата, които искате и запазете промените.


Дизайн теми

Административен панел → Настройки на сайта → Изберете тема

В най-новата версия на MAXCART вече можете да смените темата на вашия уебсайт по всяко време.

В това меню можете да разгледате всички професионални дозайнерски теми на MAXCART. Ако искате само да разгледате темата, натиснете “Виж уеб сайта”.

За да инсталирате тема, изберете “Инсталирай”. След като темата е инсталирана, можете да изберете друг цвят от богатата палитра на цветове. За ваше улеснение, сме включили и бърз достъп за смяна на фоновото изображение на вашия уеб сайт, логото, както и персонализиране с CSS.


Лого на сайта

Административен панел → Настройки на сайта → Лого на сайта


добавяне на лого в сайта

Логото е графичен елемент, който представлява дадено лице, търговско дружество или продукт. То трябва да има уникален дизайн. Ако вече имате лого, вие можете лесно да го сложите във вашия уебсайт.

MAXCART ви дава възможност и да поръчате изработка на красив и стилен дизайн за вашето лого.

Административен панел → Помощ и поддръка → Заявка на услуги


Фоново изображение

Административен панел → Настройки на сайта → Фоново изображение


добавяне на фон на уеб сайта

Имате възможност да изберете от богатата колекция на MAXCART фонови изображения - светли, тъмни, цветни, както и специално подбрани снимки. Освен това ако желаете можете и вие да качите снимка.


Потребители към уеб сайта

Административен панел → Настройки на сайта → Потребители

От тук може да създадете нов потребител към уеб сайта си. Следвайте следните стъпки, за да създадете нов потребител към сайта:

1. Влезте в админ панела на сайта си.

2. От лявото меню на админ панела Настройки на сайта изберете Потребители.
    В полето (1) попълнете електронната поща/имейл, с която потребителят ще влиза в сайта.
    В полето (2) попълнете желаната парола за достъп на потребителя.
    В полето (3) повторете паролата за достъп на потребителя.
    В полето (4) попълнете името и фамилията на потребителя.
    В полето (5) може да сложите снимка/аватар на потребителя.
    В полето (6) е необходимо да изберете типа на акаунта за достъп на потребителя до сайта.
    Натиснете бутона "Запазване"


Новосъздаденият потребител може да влезе в админ панела на сайта Ви с посочените от него електронна поща / имейл и парола.


Думи по сайта

Административен панел → Настройки на сайта → Думи по сайта

От тук може да редактирате думите по сайта си. Следвайте следните стъпки, за да промените 

думите по сайта си:

1. Влезте в админ панела на сайта си.

2. От лявото меню на админ панела Настройки на сайта изберете Думи по сайта.
Намерете чрез клавишна комбинация Ctrl+f думата, която желаете да промените. 
    
    В полето (1) попълнете текста на желаната от Вас дума по сайта.

    Натиснете бутона "Запазване". 


Имейл към уеб сайта

Административен панел → Настройки на сайта → Настройки на Имейли

От тук може да създадете нова пощенска кутия към уеб сайта си и да влезете в нея. Следвайте следните стъпки, за да създадете нов имейл към сайта:

1. Влезте в админ панела на сайта си.

2. От лявото меню на админ панела Настройки на сайта изберете Настройки на Имейли.
    В полето (1) попълнете името на електронната пощенска кутия.
    В полето (2) попълнете желаната парола за достъп.
    В полето (3) може по избор да посочите имейл, към който ще се препращат писмата.
    Натиснете бутона "Запазване". 


добавяне на фон на уеб сайта

За да влезете в новосъздадената пощенска кутия, е необходимо да отворите браузър Google Chrome и да изберете бутона Вход вдясно от името на имейла, в който искате да влезете.

Изберете линка Разширени и бутона Продължи.
Излиза прозорец Webmail, в който трябва да въведете Email Address и Паролата на новата пощенска кутия.

След това се отваря прозорец да изберете какъв да бъде дизайнът на новата Ви пощенска кутия. 

Препоръчително е да изберете опцията: Read Mail Using Roundcube.


Формуляри за запитвания

Административен панел → Настройки на сайта → Формуляри за запитвания

От тук може да създадете нов формуляр за запитване към уеб сайта си. Следвайте следните стъпки, за да създадете нов формуляр за запитване към сайта:

1. Влезте в админ панела на сайта си.

2. От лявото меню на админ панела Настройки на сайта изберете Формуляри за запитване.

    В полето (1), (2) и (3) попълнете име на формуляра за съответната езикова версия на сайта.

    В полето (4), (5) и (6) попълнете за какво се отнася формуляра за съответната езикова версия на сайта.

    В полето (7) попълнете имейла, на който ще получавате запитванията.
    В полето (8) изберете къде на страницата да бъде разположен формуляра.
    От бутона Създай ново (15) добавете полетата във формуляра. Добавете толкова полета, колкото са Ви нужни във формуляра.

    В полето (9), (10) и (11) попълнете името на полето във формуляра.
    В полето (12) може да отбележите, че това поле е задължително за попълване.

    В полето (13) изберете типа на полето.
    В полето (14) изберете формата на полето.

    След като сте добавили необходимия брой полета във формуляра, натиснете бутона "Запазване"


След като създадете формуляра, е необходимо да го прикачите към желаната от Вас страница в сайта. За целта от Страници и Менюта избирате да редактирате страницата, на която искате да се визуализира формуляра. 

От полето Избери форма, избирате формуляра. Запазвате промените.

По този начин потребителите ще изпращат запитване, като попълнят формуляра, който прикачихте на страницата.

 

 



Започнете да продавате повече още днес!