5 бързи и лесни начини за взаимодействие с Вашата Facebook аудитория

Днес може  да  използвате всички налични онлайн технологии, за да развивате бизнеса си.  Първата стъпка, която трябва да направите, е да си създадете фирмен сайт, онлайн магазин или каталог. Когато вашият сайт е готов, може да го популяризирате в най-голямата и известна  социална мрежа  Facebook. Това  е чудесен начин да бъдете в пряк контакт с публиката, което вече имате.

Започнете със създаване на страница или група на вашия сайт във Фейсбук, в която  да публикувате  най-новата информация за продуктите, услуги и промоциите на вашата фирма. Ако вече имате онлайн магазин от платформата MAXCART.BG, може да си създадете и  Facebook магазин и да продавате едновременно и в социалната мрежа.  

Нека да разгледаме някои лесни и безплатни начини за рекламиране на страници в социалните мрежи, с помощта на приятели, приятели на приятели, и абонати.

1. Поканете  Facebook приятелите си

Започнете с изпращане на покани на приятелите Ви да харесат страницата. Те също може да поканят своите приятели, така че  да се създаде  ефектът на снежната топка.

2. Споделете съдържание от вашите приятели

Хората са склонни да харесват, когато техните постове или постовете на техните приятели са споделени на фен страници във Facebook. Споделете мненията от вашите абонати, за да създадете  възможност за диалог между себе си и на вашите приятели.

Пример: Starbucks използват рисунка от почитател, като тяхна основна снимка във Facebook.

Когато споделяте съдържание на абонатите си, не забравяйте да създадете връзка към техните профили в социални медии. Това ще ви спомогне да разширите своя кръг почитатели.

3. Задавайте отворени въпроси

Отворете диалог  с вашите абонати. Вашите въпроси ще им позволят да изразят мнението си в коментарите, което от своя страна би могло да се окаже чудесен източник на вдъхновение за вас. Дайте възможност на феновете си  да споделят впечатленията си за даден продукт на вашата марка.

Пример: Skittles са спечелили повече от 5000 нови абонати, след  като се поискали от феновете си  да опишат чувствата си  в момента, когато са отворили торба с бонбони.

4. Мотивирайте  хората да споделят собствените си преживявания

Чудесен начин да създадете интерактивност във вашата фен страница чрез коментари, споделени мнения и отзиви, е да публикувате кратки изречения с липсващи думи.

Тези въпроси са много ефективни по две причини. На първо място, е прякото общуване с аудиторията, и на второ място, можете да се запознаете още по-добре с вкусовете на клиентите си и можете да използвате тази информация за бъдещи маркетингови кампании.

facebook

5. Дайте възможност на вашите фенове да гласуват

Публикевайте  пост на вашата Facebook страница с две възможности. След това помолете вашите последователи да гласуват с "Like"  или коментар. Вие ще бъдете в състояние лесно да проследите  колко "харесвания" и коментари имате на постовете, което го прави интересно за използване за редица сценарии.

Тези пет  метода за популяризиране са лесни  и безплатни. Ще откриете, че пряката и  неформална комуникация между вас и вашите потребители ще ви даде страхотни идеи.



Започнете да продавате повече още днес!