Силен инструмент за продажби към вашия фирмен сайт - онлайн каталог или интернет магазин

Какво представлява Landing Page и какво отличава една добра Landing page от всяка обикновенна страница във вашия уеб сайт?

Предназначението й е строго таргетирана аудитория - Тя е най-добрия експерт по продажби във Вашата фирма. Грабва мигновенно вниманието на потребителя с ясно и целеустремено заглавие и обещание. Премахва всичко излишно и дразнещо окото и отвличащо вниманието от главната й цел. Ограничаване на излишната информация до мимимум. Оставя се само най-необходимото за оборване на всички възможни възражения, които потребителя би имал, за да не предприеме желаното от нас действие. Използва CTA Call To Action методологията.

Как да изградим на Landing page вдъхваща Доверие и сигурност в сайта, бранда и продукта или услугата, която продаваме ?

  •  Покажете телефонни номера и адрес по възможност 
  •  Дайте безплатни мостри, но вземете в замяна данни за контакт ( някоИ продукти не могат да предоставят възможност за безплатна мостра, но бихте могли в такъв случай да опишете подробно продукта и да го покажете детайлно чрез множество снимки )
  •  Синхронизирайте ландинг пейджа с Вашия бранд - корпоративна идентичност. Необходимо е Вашата ландинг страница да кореспондира с Вашия офлайн бранд.
  •  Мнения на клиенти, вече ползвали продукта ( Това са силни аргументи в подкрепа за покупка, които дават допълнителни причини пред Вашите клиенти )
  •  Покажете сартификати, стандарти за качество, лицензии и други ( Ако Вашия продукт или услуга разполагат с подобни документи, то е препоръчително да бъдат качени като снимки или като PDF )
  •  Индивидуален дизайн на Вашата страница ( Поръчайте на дизайнер да направи индивидуални изображения - апликации чрез Вашите снимки, използвайки стрелки и други графични елементи под формата на изображения, които да подтикват клиента към предприемане на действие - покупка )
  •  Повторете основното обещание няколко пъти в офертата - това подсилва доверието ( Не се колебайте да наблегнете на своите обещания към Вашите клиенти ) 
  •  Публикуване на уважавани и известни брандове партньори или клиенти на продукта ( Ако имате клиенти или сте партньор или представител на известни брандове, качете тЕхните лога ). Потребителите в интернет предпочитат да пазарят и да контактуват с известни за тях брандове. Всеки неизвестен доставчик буди недоверие и носи риск, който повечето от потребителите не желаят да поемат. Важно! Ако нямате разрешение за използване на съответните търговски марки и лога не трябва да ги поставяте във Вашия сайт. 

Софтуерния продукт MAXCART е изграден с цел лесно и бързо да се изработват Landing страници. Всяка създадена от вас страница може да се се превърне в Landing страница, която да рекламирате чрез средствата за масова информация. За целта е необходимо да напишете правилните текстови послания и да подготвите правилните за Вашия бизнес изображения, които да представят максимално добре Вашия продукт или услуга


‹ Назад