Напомнете на клиентите за себе си

Newsletter, или казано на български език - емейл бюлетинът, е отлично средство за сближаване с Вашите потребители и клиенти. Този инструмент, измислен още от зараждането на електронната търговия, остава добър съпътстваш начин да напомняте на Вашата аудитория за Вашия бизнес, за новите продукти или артикули с намалени цени, които сте публикували във Вашия он-лайн магазин.

Email бюбетинПрез годините имейл маркетингът се е доказал, че е най-евтиния и в същото време ефективен начин за реализиране на онлайн продажби.

За да бъде Вашият емейл бюлетинът ефективен, на първо място е важно да се стараете той да бъде таргетиран, регулярен във времето и да поддържа интереса на Вашите клиенти.

Трябва да се вземе в предвид, че интернет потребителите са много чувствителни на тема спам и затова биха запазили Вашия емейл само ако той е ценен за тях. Чудесна възможност да направите Вашия рекламен емейл ценен е да поставите в него уникални търговски предложения (USP*). Ето и няколко 100% работещи примера от нашата практика:

  •  Промо код за отстъпка (-5% от всички артикули с промо код PROLET2013),
  •  Промо линк за регистрация на акаунт с безплатна доставка
  •  Купи един от нашите продукти и ще получиш подарък от следния списък с подаръци /включете списъка с подаръци в емейла с големи снимки и зачертната цена
  •  Емейл бюлетин тип игра – Отворена е безплана регистрация в нашия нов фирмен он-лайн магазин до края на месеца. Пет от регистрираните ще получат награда - артикул по избор от категория „Промо Предложения” . Печелившите ще бъдат избрани в томбола в последния ден от месеца.

Успешен маркетинг

Възможностите да заинтригувате потребителите посредством такъв тип емейл бюлетини са безброй като не трябва да се пропуска фактът, че докато четете това Вашите конкуренти вече го правят. Интернет е пълен с безбройни намаления, отстъпки и промо кодове, но ако се позиционирате на пазара като бранд, ако Вашите потребители разпознават Вашия бранд или вече са направили поръчка на стока от Вашия магазин, биха се заинтригувани от новостите, които им изпращате.

Съвет: „Не прекалявайте с рекламните емейли към Вашата алдитория; опитвайте се да таргетирате посланията, които им изпращате. Пращайте отделени таргетиран емейл за Вашата женска и мъжка аудитория. Таргетирането може да бъде по различни критерии като изходите от Вашите продукти и нужните на потребителите ви. Можете да таргетирате емейлите по години, пол, най- посещавана категория, най поръчвани артикули и др.”

Разбира се при избора на електронен магазин е добре да проверите дали такъв модул е наличен и дали притежава нужните ви функции за работа.

Голяма част от бизнесите пренасят рекламните бюлетини и маркетинга в ръцете на отдел маркетинг или отделни фирми заниващи се с он-лайн дигитален маркетинг. Доста честа практика е да се ползват външни уеб платформи за емейл маркетинг. Те могат да бъдат настроени да работят с Вашата база данни от клиенти. Това се налага понеже споделения хостинг, който се ползва най-масово от малки и средни он-лайн магазини има ограничение за изпращането на съобщения 200 – 300 съобщения за час. Това би възпрепядствало получаването на Вашето рекламно съобщение от всички, за това можете да потърсите опция за синхронизация с външни емейл бюлетин платформи във Вашата система за он – лайн търговия.

емейл съобщения

Полезно: Уеб платформата за емейл маркетинг mailchimp.com предлага богат набор от функции за изпращане на качествени html емейли със голям избор на шаблони разделени по тематика. Към момента уеб сайта предлага и безплатен акаунт със списък до 2000 емейла и 12 хиляди изпращания месечно.

Детайлите, които изложихме, са основни правила за работа и са доста често допускани грешки от новостартиращите он-лайн търговци. След разглеждането им вече разбирате че емейл маркетинга както може да увеличи продажбите Ви, така и крие капани, които могат да изгонят аудиторията ви. Поставете се на мястото на Вашите потребители, бъдете едновременно търговец и клиент и подберете посланията за увеличаване на конверсията си.  

MAXCART има интегриран модул за работа с тази платформа. Този и други модули можете да разгледате в маркета за модули и приложения на MAXCART.  За повече информация се свържете с нас на телефон 0887 019 614 или на e-mail: sales@maxcart.bg


‹ Назад