Оптимизиране на сайтове

Статиите Ви помагат да печелите повече!

В по-предните статии Ви обяснихме, колко важно е създаването на съдържание и копирайтинг да се извършва редовно. В тази статия, ще наблегнем на самия копирайтинг и неговата значима роля в успешното развитие на Вашия уебсайт.

Тук ще Ви разкажем малко повече за копирайтинга и статиите и как те помагат значително за успеха на Вашия сайт.

Създаването на авторски текстове на пръв поглед изглежда лесно. Но всъщност писането на текстове, чрез които да продавате на клиентите си е цяло изкуство. Поместването на материали, които са интересни и грабват читателите не са обикновени статии, защото те се пишат с цел да създават клиенти. Ето защо копирайтингът и SEO оптимизацията са тясно свързани. Ето няколко съвета за това какви трябва да са текстовете, които да пишете за Вашия сайт или онлайн магазин, за да имат те успех.

Копирайтингът и SEO оптимизацията са тясно свързани! 

На първо място статията трябва да бъде изцяло авторска, тъй като Google търси сайтове с уникално съдържание. Ако Вашите текстове са директно копирани от друг сайт на принипа “copy-paste”, Google ще Ви накаже като класира сайта Ви на много задни позиции. Представянето на Вашия бизнес сайт от търсещите машини ще бъде също толкова слабо, колкото и ако нямате никакви текстове. Освен това, всеки който копира Вашите уникални текстове, ще бъде класиран на много задни позиции при търсене.

Авторските статии във Вашия сайт подобряват представянето му, особено когато наблягате на ключовите думи, по които искате той да бъде намерен.

Ако сайтът Ви е за точно определен продукт, например за цветя, то тогава ще искате да включите в него главно материали с основна тема цветя. Във всеки един написан текст процентното съотношение на ключовите думи спрямо текста, е точно определено от Google. Така Google индексира статиите, които съдържат точното съотношение на ключови думи и ги класира на по-добри позиции. Ако Вашият текст съдържа по-малко ключови думи, сайтът Ви ще остане много назад в класирането, а ако съотношението надвишава допустимото съотношение, Google ще го разглежда като спам. За да имате по-големи шансове за успех при търсещите машини, използвайте ключови думи в заглавието, а след това ги използвайте веднъж или два пъти в началото на първите изречения от текста. Анализирайте пазара и избирайте тези ключови думи, които правят сайта успешен и водят до повече продажби.

Не на последно място трябва да обърнем внимание и на стилът на статията. Ако тя е написана разбираемо и е интересна, тя със сигурност ще бъде оценена от читателите и ще има реални посещения на сайта Ви. Когато имате посещения на сайта от потребители, които прекарват повече време на него, Google ще възприеме Вашия сайт като интересен и ще го класира още по-напред при търсене на съответните ключови думи.

Накрая можем да обобщим, че професионалният копирайтинг е неотменима дейност от поддръжката и успешното класиране на един уебсайт. Без системна работа по писане на уникални текстове - били те новини или статии, които са интересни и полезни за потребителите, трудно можете да подобрите класирането на уебсайта Ви. Ако нямате време да прочетете нашите съвети в сайта на MAXCART, бихте могли да се запишете на курс или индивидуално обучение по копирайт.


‹ Назад