Вашият бизнес и Facebook

Днес всеки е във Facebook. Той дава отлични възможности за комуникация с различни хора - познати и непознати и предоставя една чудесна възможност за насърчаване и популяризиране на Вашата марка. Ето защо е важно да направите страница на Вашия бизнес във Facebook.

Тук ще Ви дадем ценни съвети относно възможностите на Facebook за популяризиране на Вашата марка и насърчаване на бизнеса Ви.

Така, със сигурност ползвате или поне сте чували за Facebook, но със сигурност не знаете колко ефективен може да бъде той за успеха на Вашия бизнес. Малко статистика - над 1 милиард души използват Facebook всеки ден, а повече от 3.2 милиарда са коментарите и харесванията на публикациите, които се появяват всеки ден и тези цифри имат тенденцията да растат.

Докато имате силно присъствие във Facebook, Вашият бизнес може да бъде част от тези коментари, харесвания и споделяния. Чрез него можете да се възползвате от най-мощната форма на безплатна реклама - предаване “от уста на уста” или в случая “от пост на пост”. Ето как да се възползвате от предимствата, които Facebook Ви дава, описани стъпка по стъпка за начинаещи.

Създайте си страница във Facebook

Първо трябва да отидете на уеб адреса Facebook.com. Там трябва да откриете надписа “Създаване на страница”, който се намира в долната част на сайта. След това трябва да решите какъв тип страница искате да създадете. Повечето малки и средни компании избират първия вариант - “местен бизнес”. Попълнете необходимата информация за Вашия бизнес и кликнете върху “започнете”. Можете да създадете страницата и от Вашия личен профил - горе вдясно има падащо меню, обозначено със стрелка - там избирате “Създаване на страница” и следвате стъпките, които са описани.

Можете да използвате личния си профил, за да поканите Вашите приятели да харесат страницата на Вашия бизнес.реклама във facebook

Следващата стъпка е да попълните всичката необходима информация, отнасяща се до Вашия бизнес. Facebook страницата е един вид разширение и допълнение на марката Ви, затова запазете професионализма и политиката на компанията и бъдете откровени в описанието. Напишете добро и изчерпателно обяснение на дейността на Вашия бизнес, поставете логото на марката Ви и създайте функциониращ URL на Facebook. Ако Вашето име вече е заето, изберете някое, което се доближава максимално до Вашата търговска марка.   

Това е! Лесно е да се създаде Facebook страница, но сама по себе си тя не е достатъчна. Сега следва да съберете колкото се може повече харесвания (like-ове), за да достигне Вашата марка до повече хора.

Поканете всички, които познавате - близки, познати, приятели, роднини. Помолете ги да харесат Вашата страница и да я споделят с техните приятели. Най-добрия маркетинг в социалните мрежи е вирусният - когато Вашата страница е интересна, хората с радост я споделят и това се предава от потребител на потребител, тогава се получава вирусният ефект.

В началото ще е нужна някаква промоция на Вашата страница и е добре да я актуализирате възможно най-често.

Самата наличност на Facebook страница не е достатъчна сама по себе си. Ако не публикувате съдържание, което хората да харесват, споделят и обсъждат, тогава няма смисъл от нея. Бъдете максимално активни във Facebook страницата на Вашия бизнес, за да спечелите нови почитатели и да задържите съществуващите такива.

И малко за like-овете във Facebook - след като някой даде “like” (хареса) Вашата страница във Facebook, той автоматично получава абонамент за Вашите публикации. Така Вашите постове, маркетингови съобщения, промоции и всичко останало, което публикувате ще се визуализира в “News Feed”-а му, т.е. в началната страница.

Днес Facebook е интегриран в мобилните устройства, което значи, че вече много по-лесно се поддържа състоянието на страницата дори и в движение чрез таблет или смартфон. Широката употреба на Facebook е от полза и за потребителите, които могат да следят актуалните промоции на любимите си марки, където и да се намират.

 

Възможностите не се предоставят, те се създаватКрис Гросър

 

 

Затова стартирайте Вашата Facebook страница сега, за да спечелите почитатели на Вашата марка и да развиете бизнеса си по най-добрия начин

 

 


‹ Назад