Персонализация или пътят към успешен бизнеслоялни клиенти

Персонализацията днес се превръща в огромна сила, с която Вие можете да радвате клиентите си и да привличате нови такива. Добавяйки малки персонални докосвания в кореспонденцията Ви с клиентите или дори при опаковането на продукта например, можете да сте сигурни, че Вашият жест ще е забелязан и ще Ви се отплати с лоялност.

Когато става въпрос за изграждане на лоялна клиентела, персонализацията има огромно значение. За да постигнете търсения “Уау ефект”, не е нужно да полагате някакви страхотни усилия, нужно е само да отделите малко време.

Полезни съвети за вашия онлайн магазин

Едно от най-важните неща, което всеки онлайн магазин трябва да притежава е секцията “За нас”. В този раздел Вие трябва да представите една история, която е Вашата история до момента и под “Вашата”, имайте предвид историята на Вашия бизнес, тъй като Вашият бизнес и Вашата марка - това сте Вие. Основните важни моменти, които е добре да поместите на тази страница са откъде идвате, кога, как и защо сте стартирали този бизнес, какви успехи сте постигнали до момента и т.н. Допускайки клиентите толкова близо до Вас и до Вашия бизнес, за тях ще бъде по-лесно да е привържат към марката, която представлявате и ще Ви бъдат лоялни.

 

Лоялните клиенти не просто се връщат отново при вас, не само ви препоръчват, те настояват, че правенето на бизнес с вас е равно на успех.Чип Бел

 

 

Винаги персонализирайте съобщенията си до клиенти. Започвайте с лично обръщение и с “Вие”, дори, когато изпращате един имейл към много получатели. Можете да добавяте персонализирани бележки в опаковките на продуктите, когато ги изпращате до клиент. Дори баналното “Благодарим Ви, че пазарувахте при нас” може да впечатли определени клиенти.

Друга голяма възможност е да предложите портиерски услуги за Вашите клиенти. Можете да направите това чрез чат или по телефона. По този начин можете да проучите по-дълбоко въпросите за техните предпочитания и вкусове, стилове и размери и умело можете да предлагате продукти, които мислите, че отговарят на техния начин на живот. Някои компании са в състояние да предлагат тези услуги срещу заплащане в зависимост от услугата.

Предимствата са: Първо: дава им най-подходящия продукт, така че те ще се върнат за още, и да оставят добри отзиви в сайта си! и Второ: има възможност да "зарадвате" клиентите си и да спечелите лоялността им с изключителното обслужване. Не гледайте на този вид продажба като на неудобство, гледайте на него като една чудесна възможност да спечелите продажба.