Защо бизнесът ми не се показва на Google картите

Защо бизнесът ми не се показва на Google картите

Бизнесът ми не винаги се показва на Google Картите при търсене

Ако имате онлайн магазин, фирмен сайт или само търговски обект, за Вашия бизнес е от изключително значение да има регистрация в Google My Business.

Добавяне на локация на Google картата не само ще “упъти” клиентите Ви, но и ще подобри оптимизацията на Вашия уеб сайт и ще увеличи органичния трафик към него.

Бизнес локацията ми не се показва в Google картата

Ако вече сте се регистрирали в Google My Business и сте верифицирали своята локация с кода, който Google Ви е изпратил, Вашият бизнес би трябвало да се показва на картата на Google при търсене. Ако се съмнявате, че регистрацията и потвърждаването са успешни, можете да проверите това като въведете точното име на вашия бизнес, така както сте го регистрирали в Google my business. Ако в този случай, локацията Ви излиза на картата, то регистрацията е успешна.

Има няколко причини, поради, които бизнес локацията да не се появява при търсене на определена категория стоки или услуги.

1. Ако скоро сте се регистрирали, то Google има нужда от известно време, за да включи бизнеса Ви в картата.

2. Ако сте правили промени в уеб сайта си или в профила Ви в Google my Business, отново ще отнеме известно време докато се появи локацията Ви.

3. Не забравяйте, че резултатите, които виждате, може да са различни от тези, които виждат клиентите Ви, защото търсачката отчита местоположението, не само като град, но също така и разстоянието, на което се намира търсещия от конкретния обект. Ето защо ако Вашият обект се намира в центъра на гр. София, а търсещият в квартал Надежда, много по-вероятно е ако има регистриран обект в същата категория като Вашия в този квартал, той да се покаже на картата.

Google използва сложен алгоритъм за класиране, използвайки над 200 факторa.

Ето няколко съвета как да “помогнете” на google да класира по-добре сайта и локацията на бизнеса Ви:

1. Регистрирайте бизнеса си в някои от регионалните директории като getlocal.

2. Ако имате уеб сайт, силно препоръчваме да добавяте периодично статии, които са уникални, т.е не сте ги копирали от друг уеб сайт.

3. Поставяне на Google Maps код в сайта Ви. Отидете в Google maps, намерете локацията Ви и копирайте кода, който Google Ви дава във Вашия сайт, най-добре в страницата за контакти.

4. Името, телефонът и адресът на вашия бизнес да съвпадат с точност с посочените в профила ви в Google my business.

Ако все още нямате профил в Google My business, изгледайте нашия видео урок и създайте своята бизнес локация.